Εντυπώσεις από το ταξίδι μου στη Ρωσία Featured

Rate this item
(0 votes)

Εντυπώσεις από το ταξίδι στη Ρωσία του Λευτέρη Σπύρτου (Θεσσαλονίκη) – Έλληνα νικητή του Διεθνές διαγωνισμού "Ας διαβάσουμε τον Πούσκιν!" στα πλαίσια του προγράμματος "Νέα Γενιά":

"Το ταξίδι στη Ρωσία θα μου μείνει πραγματικά αξέχαστο! Μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά τους κατοίκους της και να συνομιλήσω μαζί τούς, να γνωρίσω την κουλτούρα τους, να δοκιμάσω την ρωσική κουζίνα και να μάθω την ιστορία αρκετών σπουδαίων μνημείων της! Το σημαντικότερο όμως είναι ότι γνώρισα και έκανα φίλους, από πολλές διαφορετικές χώρες του κόσμου! Σίγουρα θα θυμάμαι για πάντα τις στιγμές που περάσαμε μαζί, αυτές τις 4 ημέρες! Λίγες, αλλά ταυτόχρονα γεμάτες!

Την πρώτη ημέρα στη Μόσχα, γνωριστήκαμε με τους υπεύθυνους και αφού παραλάβαμε τα δώρα μας, μας παρουσίασαν το πρόγραμμα που θα συμμετείχαμε.

Την επόμενη μέρα,το πρωί, επισκεφτήκαμε τα γραφεία του Rossotrudnichestvo και είχαμε τη δυνατότητα να μάθουμε για την ιστορία του, τους στόχους και τους σκοπούς του.

Στη συνέχεια, μεταβήκαμε στην Κόκκινη Πλατεία, είδαμε τα αξιοθέατα και τις πανέμορφες Εκκλησίες και το απόγευμα επισκεφτήκαμε το Μουσείο Ιστορίας της Ρωσίας και μάθαμε για τα σπουδαία γεγονότα που έπαιξαν ρόλο στη Ρωσική Επανάσταση. Η βραδιά έκλεισε με την παρακολούθηση Όπερας του Τσαϊκόφσκι "Eugene Onegin in Evgeny Kolobov's interpretation".

Η τρίτη μέρα ξεκίνησε με την μεταφορά μας από τη Μόσχα στο Σουζνταλ. Εκεί δοκιμάσαμε την τοπική κουζίνα στο Restaurant "Golden river" και στη ακολούθησε 3ωρη ξενάγηση στις επιβλητικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και στα Κάστρα του Σουζνταλ. Με το τέλος της ξενάγησης, πήραμε το δρόμο για το Βλαντίμιρ. Τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο και ακολούθησε δείπνο στο Restaurant "Krucha". Κατά τη διάρκεια του, τραγουδήσαμε, διασκεδάσαμε και χορέψαμε με μουσικές από πολλές χώρες!

Η τέταρτη ήμερα περιελάμβανε αρχικά την ξενάγησή μας στην πόλη Βλαντίμιρ και στη συνέχεια τη μεταφορά μας στο Φεστιβάλ Νεότητας, στον ποταμό Κλουάζμα, όπου και παρακολουθήσαμε την ομιλία του Υπουργού Εξωτερικών Υποθέσεων της Ρωσίας, Λαβρόφ Σεργκέι Βικτόροβιτς. Μετά την ομιλία, αναχωρήσαμε για τη Μόσχα, καθώς την επόμενη ημέρα έπρεπε, δυστυχώς, να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής!

Ελπίζω, στο μέλλον, να μου δοθεί η δυνατότητα να επισκεφτώ και άλλες πανέμορφες πόλεις της Ρωσίας και να έρθω πιο κοντά στον πολιτισμό και την φιλοσοφία του λαού που τόσο αγαπώ!"

Ευχαριστούμε πολύ τον Λευτέρη για τόσο λεπτομερή και ζωντανή περιγραφή των εντυπώσεών του από το ταξίδι στη Ρωσία και του ευχόμαστε νέες νίκες και καλή επιτυχία στην εκμάθηση της ρωσικής γλώσσας!

013

youtube

SPUTNIK International:

Sputnik

Ελληνικά Ινστιτούτα στα οποία διεξάγεται η διδασκαλία της ρωσικής γλώσσας